Sunday, February 03, 2008

Superbowl!



Jeg har ikke lavet det helt storre i dag. Har faktisk vaeret lidt doven, men saadan nogle dage er heller ikke helt saa tosset. Jeg fik ryddet lidt op efter vores besog i gar. Vi havde Dwayne's foraeldre til spisning.

Jeg gik ogsa igennem noget af Lucas's toj. En af bornene som Lucas gar i dagpleje med, hans familie har ikke mange penge. Jeg fik fortalt den anden dag, at de ikke engang har varme i deres hus. Det gjorde helt ondt at hore - jeg kan ikke forestille mig ikke at ha' varme, nar der er minusgrader udenfor, og jeg skal lige naevne, at husene her er ikke saa godt insoleret som i DK.
Saa jeg besluttede mig for at gi' familien noget af Lucas's toj hvis de var interesseret. Det var de, og jeg er glad for at jeg kan hjaelpe, selvom det er ikke saerlig meget, sa er det da lidt.
.........
Lige et par billeder. Forste billede er os og vores superbowl party. Vi fik pizza, hotwings og salat.
.........
Andet billede har jeg lige taget i dag. Ejjjj, hvor jeg altsaa elsker min dreng. Men han var altsa pa dette billede godt og grundig traet af mig og mit evige kamera som altid tager billeder. Saa han gemte sig, men man kan alligevel se hans smukke, brune oje, og der gemmer sig ogsa et lille smag bag ved de smaa haender.

No comments: