Wednesday, November 26, 2008

Skal lige na det






Na, jeg ma hellere lige smide en updatering ind her i November inden vi ta'r hul pa December og med julemaaneden. Jeg glaeder mig i ar utrolig meget til julen. Det skal nok blive sa sjovt med Lucas. Jeg har hans sma pakker til adventskalenderen kobt. De skal bare pakkes ind og haenges op.

I morgen fejrer vi Thanksgiving, sa da skal vi ha' kalkun. Det skal nok komme til at smage godt. Dwayne holder fri Fredag, hvor jeg ta'r pa arbejde. Sa kan de to mandfolkner hygge sig sammen.



Vi havde ogsa en dejlig Halloween. Lucas synes, at det var alletiders at lobe fra hus til hus og fa slik. Sa nu har vi en masse slik i huset, da Lucas ikke spiser slik, kager, is osv. Det eneste slik som han spiser er de sma smarties.

Her pa billedet er hans "buddy" Joe-Joe, som er dagplejemoderens son. De to knaegte leger sa godt sammen, men det har de ogsa gjort siden de var 3 mdr gamle.

Vi har ogsa haft et dejligt efterar med nogle vidunderlige dage med skyfri dage og solen skinnende. Da har vi benyttet os af at fa cyklen lufter, selvom Dwayne vist synes, at min cykelsaeson er slut, for han har stillet den ud i skuret i haven.

"That's all folks".

Vi ses i December.

No comments: