Saturday, March 28, 2009

Foraar undervejs!

Ja, nu er foraaret kommet til St. Louis. Endelig kan vi nyde lange gaature til legepladsen. Vi har ogsa haft en picnic allerede - dejligt! Der er jo nok nogle af Jer der ved hvor meget jeg holder af at tage billeder. Dwayne's hobby er hans cykel - min er mit kamera :-) Og jeg har taget mange billeder i den sidste maneds tid, sa her er et lille udvalg.
Her er en lille blomst ude fra min have.

Jeg synes, at disse traer er sa flot om foraret nar de blomstrer. Der er to store af slagsen foran vores lokale highschool. En dag tog jeg kameraet under armen og Lucas i klapvognen og sa gik vi en tur derhen.
Dejlig blaa himmel. Flaget er fra highschool.


Denne fugl hedder en eastern blue bird. Den sad en morgen ude pa Lucas's gyngestativ, og med min nye lense kunne jeg fa et rigtig godt billede af den. Den sad forst med ryggen til mig, men det var som om at den lyttede til mig, da jeg paent spurgte om den lige ville vende sig lidt.



Og sa om foraret sa skal vinduerne jo lige pudses.






1 comment:

Unknown said...

wow... great photos! I like the little bird and the flowers!