Monday, December 24, 2007

GOD JUL!


Jeg ville lige onske alle en rigtig glaedelig jul. Paa denne dag bli'r der sendt mange tanker til DK, fx. mens jeg sidder og skriver denne blog saa spiser I nok alle sammen and/kalkun og rigtig julehygger. Og jeg har ikke engang anden i ovnen endnu....men snart, saa vil vi ogsaa til at fejre julen. Iiihhhhh, hvor jeg glaeder mig i aar. Det bli'r saa dejligt at opleve julen gennem Lucas's ojne. Han bli'r sikkert helt elektrisk! Han er helt vild med "nu er det jul igen", og han vil hore den konstant. Og han har sagt til mig flere gange, at julemanden kommer snart.
Sa lige en ting mere. Lucas er blevet en selvstaendig herre. Jeg kan selv, taenker han nok! Nu kan han selv gaa ud og aabne koleskabet og hjaelpe sig selv. Det er ofte at han kommer slaebende, ja slaebende med maelken (vores maelk er billigst naar det er kobt i en gallon (3.3L). Og saa be'r han saa paent om maelk. Eller naar han gaar ud i skabet og henter chips. Ja, nu har jeg laert at det skal staa paa overste hylde. Saa slipper vi da for skrigeret naar han faar et nej. Ja ak, det er nok kun begyndelsen paa selvstaendigheden :-)

No comments: