Wednesday, January 16, 2008

Tiden flyver!



Hvor er det sandt - sidste gang jeg har opdateret siden var juleaften. Saa er det vist lidt paa tide, at jeg skriver lidt igen. Forst og fremmest - godt nytaar! Jeg haaber, at I alle kom godt ind i det nye aar. Det gjorde vi - stille og roligt, og det er ogsaa saadan jeg kan li' det.

Jeg kan ikke forstaa at min lille bajs - Lucas snart bliver tre aar!!!! Nu er han jo ved at vaere en selvstaendig lille herre.

Vores dagligdag gaar meget med at vi snakker om underbukser, wc'et og bleer. Vi arbejder paa sagen, og haaber at han snart ikke gider at bruge bleer mere. Han bruger potten over hos hans dagplejemor. Han bruger endda underbukser hele dagen uden at ha' uheld. Vi provede sidste weekend at bruge underbukser. Lordag startede rigtig godt, for normalt naar jeg sporger ham om han vil bruge underbukser saa siger han nej. Men i lordags sagde han ja - stort fremskridt, men inden formiddagen var slut, saa havde han tisset i underbukserne to gange.... og det samme skete sondag formiddag. Efter to uheld begge dage var jeg traet af det, og han fik ble paa. Jeg ved ikke hvorfor han bruger potten hos dagplejemoderen og ikke hjemme. Men forhabentlig kommer det snart.

Han kan ogsaa godt li' at ta' tojet af naar det er tid til bad. Han er ogsaa god til at tage tojet paa om morgenen. Det er dejligt at se hvor god han er til det.

Han fik nogle puslespil i julegave, og dem kan han rigtig godt li' at lave. Som I kan se foroven koncentrerer han sig rigtig om det :-)
Jeg var saa heldig at faa et nyt kamera i julegave af Dwayne. Det kan saa meget, saa jeg har leget meget med det. Jeg elsker at tage billeder, og Dwayne sagde, at han synes, at jeg fortjente et bedre kamera, naar jeg nu elsker det saa meget. Er han ikke dejlig? :-)
Ok, saa tror jeg vist, at det var det hele jeg lige ville berette om.

No comments: