Wednesday, January 30, 2008

Kun i St. Louis

I gaar var en maerkelig dag hvad angik vejret. Men som de lokale siger her i omraadet - "only in St. louis". Jeg ved ikke hvorfor vejret kan svinge saadan her i midtvesten, men det gjorde det altsaa rigtig meget i gaar.
I gaar ved middagstid var der 19 graders varme i St. Louis. Da jeg var paa vej hjem fra arbejde ved 18 tiden fros det -6 grader. Og hvor det blaeste som en lille orkan - jeg gik ud til min bil, men jeg endte hele tiden med at lobe pga. blaesten. Jeg var lidt bange for at jeg skulle falde, for mine sko havde selvfolgelig hael paa. Og skal vi da lige tilfoje at sneen fog som en tosset da jeg korte hjem.
I dag er vejret lidt mere rolig - omkring frysepunktet, solen skinner og vinden er rolig!!
Paa fredag holder jeg en fridag og det er vist ret godt planlagt, da der bli'r snakket om sne... vi maa see hvad der sker, for man kan aldrig vide.

No comments: