Wednesday, January 14, 2009

Godt Nytaar!


Et lidt forsinket nytaarshilsen. Jeg haaber, at alle kom godt ind i det nye aar. For mit vedkommende var det stille og roligt. Jeg laa og taelte faar pa sofaen :-)

Gad vide hvad 2009 bringer - forhaabentlig en bedre okonomi her i USA. 2008 har ikke vaeret et godt financielt aar for mange amerikanerne. Heldigvis er vi stadig ok. Vi har tag over hovedet og har stadig vores arbejde. Saa vi kan ikke klage.
Mange amerikanerne har mistet mange penge pa deres pensionopsparing. Vi er en af dem, men heldigvis star vi ikke i en situation, hvor vi skal snart gaa paa pension. Det er ikke ligesom Dwayne's foraeldre der vil gerne ga paa pension i 2009.
2009 bli'r et festaar paa min side af familien. Der er mange runde fodselsdage, kobberbryllup og min kaere storebror skal giftes. Forhaabentlig kan vi komme til DK i den anledning.
2009 bli'r forhaabentlig ogsaa et aar for udvikling for Lucas. Han kan allerede saa meget, men jeg haaber, at han kan faa laert sit alfabet, numre osv.
Han er ogsaa lige begyndt til svomning. Det er saa vaks at se saadan nogle smaa storrelser svomme i vandet. Han er ogsa meget begejsret for det, saa det er jo bare dejligt.
Jeg har taget lidt billeder fra hans svomning, og vil prove at laegge nogle ind paa siden i de naermeste dage.
Jeg haaber, at 2009 bli'r et aar for dig som bringer mange dejlige minder :-)

No comments: