Wednesday, January 21, 2009

Sengetoj!



Her i USA bruger de ikke dyne som vi gor, og slet ikke til born. Lucas har en bornedyne/pude som han har faet af hans bedstemor. Han har ogsa et sengebetraek - Bamse og Kylling som hans Onkel Andreas og tante Bitten gav ham. Men det er det eneste sengebetraek han har. Jeg synes, at han skulle ha' et mere, men jeg kunne ikke kobe det her. Jeg taenkte, at det kunne vaere noget han kunne fa i julegave fra noget familie i DK, men det ville jo vaere sa tungt at sende.


Sa fik jeg lige en smart ide' - ja, det sker en gang imellem at hjulene virker ;-)


Jeg kunne da bare sy betraekket mig selv. Det kunne da ikke vaere sa svaert - og det var det heller ikke....

Lucas er helt vild med filmen "Cars", sa jeg fandt noget stof som havde "lightning McQueen" og "Mater" pa det. Det faldt i god jord hos ham :-)

No comments: